2012. november 26., hétfő

Hintaszék projekt

A mi drága apukánk már régóta szeretett volna egy hintaszéket, és én végre találtam egy szép formájút a Vaterán. Gyorsan meg is vettem kis pénzért, és meg is volt a konkrét elképzelésem, hogy milyenre szeretném. Egy ponton mondjuk meginogtam, mert nagyon megtetszett az IKEA-ban a kék színű fa pác és gondoltam nem lenne rossz azzal lefestve és mondjuk szürke kockás párnákkal, de végül biztosra mentünk és maradtunk a fehér pácnál. A párnákhoz kicsit rózsaszínes kockás anyagot választottunk, ettől a végeredmény elég romantikus formát öltött, de azért még apának is megfelel. És következzen a munka képekben:

Ilyen volt mikor megvettük:


Most nem vállaltam be, hogy lecsiszolom magam, egyrészt mert a pálcákat csak kézzel lehet és ahhoz nekem nem elég erős a kezem, másrészt mert egy-két részen meg kellett ragasztani, hogy stabil legyen, így asztalosra bíztam a munkát.

Lecsiszolva csak úgy készült kép, hogy belepróbáltuk a párnákat - amiket csak úgy látatlanban varrtam, míg az asztalos dolgozott, és már nagyon szerettem volna látni, hogy milyen - és Lili rögtön lecsapott rá. Mintha tudná, hogy is kell rendeltetésszerűen használni egy hintaszéket, hozott egy mesekönyvet - tényleg magától - és beleült olvasgatni.


Ezután jött rá a pác, két soron is. Mutatom a különbséget. Első réteggel:


Második réteggel - azért van különbség:


És a végeredmény a párnákkal:


Ahogy ebből a bejegyzésből is látható, szerintem igenis érdemes a régi bútorokra egy kis időt fordítani!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése