2012. december 1., szombat

Készüljünk a karácsonyra 5. - Az adventi naptárak

December első napja van, köszönt és minden jót kíván....
Így éppen hogy, de kész lettem az adventi zsákocskákkal. A készítést már leírtam, és 90%-os készültségi fokban voltak már kb. 1 hónapja, csak a szalagokat kellett belefűzni - persze mikor máskor, mint tegnap éjjel. Az ajándékokat a héten beszereztem és belepakoltam a zsákokba. Lilinél viszonylag egyszerű dolgom volt, mert neki vettem mini Milka csokikat és minden napra egyet kapott - kivéve december 6, mert arra a napra mindenkinek egy mini csoki Mikulás jutott. Íme egy kis ízelítő, hogy a nagyoknak miket pakoltam:
- nyomda (6db volt 290 Ft a KIK-ben, és ezzel három nap megoldódott)
- színező - neteről ingyen letölthető, én innen szedtem, van jó sok és kategóriákra van osztva: http://www.veresiovisok.hu/nyomtathato-szinezk.html - ezzel szintén három nap megoldódott
- színes jegyzettömb - négy adag volt, négy színnel, 119 Ft, ezzel két nap oldódott meg
- Kinder tejszelet
- Verbena csipkebogyós cukorka
- hajcsat
- hajgumi
- szájfény
- nyalóka
Igyekeztem minden napra úgy válogatni, hogy ne haladjam meg gyerekenként a 100 Ft-ot, hiszen az három gyereknél már 7200 Ft lett volna összesen.
A szalagot a OBI-ban vettem végül és azért praktikus, mert fém szál van benne, így hajlítható, nem kellet csomózgatni az ágakra, csak ráhajlítottam.

És a zsákok elhelyezésére három alternatíva képekben:






Apának is csináltam egy adventi naptárt, csak eddig nem írtam róla, nehogy véletlen elolvassa. Neki kis cetlikre felosztottam egy rövid történetet Neil Gaiman-től, akinek egyébként is szereti az írásait, és karácsonyra fog összeállni a történet. Internetről töltöttem le nyomtatható matricákat, ezeket ráragasztottam a cetlik másik oldalára. Egy papírtörlő gurigáját bevontam kötözőszalaggal, hogy mutatós legyen és szintén kötöző szalag segítségével felfüggesztgettem a kártyákat. Apa pedig nagyon boldog volt, hogy még rá is gondoltam - először el sem hitte, hogy tényleg a övé. Ráadásul egész jó kis dísze lett a nappalinknak:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése