2012. november 20., kedd

DIY Mikulás zsák

A boltokban kapható Mikulás zsákok egyre rondábbak és ócskábbak meglátásom szerint! Így arra gondoltam, hogy varrok én a lányoknak, az egyedi, lehet nagyobbacska is - hogy pl. Zorkának bele tudja tenni a kopogós néptáncos cipőt a Mikulás - és tartós - elteszem és jövőre előveszem. Vettem az IKEA-ban piros vászon anyagot, azt hiszem 799 Ft-ért méterét és abból ki is jön mindhárom zsák - és még maradt is egy zsáknak való anyag, azt majd másra elhasználom.
Az elkészítés módját most nem részletezném, mert nem egy nagy művészet - varrtam téglalap alakú zsákokat, majd filcből kivágott betűket - a lányok kezdőbetűit - és csillagokat varrtam rá. Egy sima piros-fehér madzaggal kötöttem össze a száját és már kész is van a mű. Megbeszéltük a lányokkal, hogy ezeket rakjuk majd ki az ablakba, nem pedig csizmákat és ha jók voltak, biztosan megrakja a Mikulás ajándékkal.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése