2012. november 14., szerda

Készüljünk a karácsonyra 3.

Folytattam a hétvégén a karácsonyi díszek és az adventi koszorú elkészítését. A díszekből már összesen kész van 18 db - 6 angyalka, 6 szívecske és 6 kismadár - és az adventi koszorú is alakul, még két általam készített karácsonyfa hiányzik róla és kész. Nem akarom túlbonyolítani.

A díszek:


Most felakasztottam őket egy faágra, amit Zorkával gyűjtöttünk, így a lakás díszei lettek. Terveim szerint az ágon egyébként az advent zsákokból fog lógni egy adag - a díszeknek még nem találtam ki helyet, lehet hogy egy kosárkában várják majd, hogy a Jézuska feltegye őket a karácsony fára.


Az adventi koszorú most így néz ki:


A gyertyákat rátettem a talpakra, de mivel nem találtam fehér talpat, szalagot ragasztottam a ragasztó pisztollyal az aljára, így nem látszik az arany rész. Vettem pici fa csillag csipeszeket az OBI-ban és azokat is rászerkesztettem.

Elárulom, hogy közben egész jól halad a lovacska és a fésülködő asztal, utóbbiról remélem hétvégén lesznek kész képek is.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése