2012. október 15., hétfő

Lámparuha, avagy Ikeahack 2-3

A mostani bejegyzést nem igen kell magyarázni - már az elkészítés módját, mert elég egyszerű, csak nekem az ötlet tetszik - és ez most saját!
Volt ilyen IKEA lámpánk:


Nem egy nagy összegért árulják az IKEA-ban, az egyetlen szépséghibája - nálunk legalábbis, hogy a búra gyakorlatilag 100% papír, ami nem igen gyerekbarát - vagy szülőbarát, mert a gyerek imádja csapkodni, egészen addig, míg el nem szakad. Itt jegyezném meg, hogy volt már egy hasonló szintén IKEA lámpánk, amit a fenti okokból ki kellett iktatni a nappalinkból. Szóval gondoltam varrok én erre egy huzatot, így a hangulata is más lesz, a fénye nem olyan erős, ami nekünk jó, mert főleg az esti tv nézéshez használjuk és hát tartósít is a huzat maga. Ilyen lett:


Volt egy másik IKEA lámpánk is, ami a lányok szobájában amolyan éjjeli lámpaként funkcionált, de túl világos volt az esti meséhez - akkor már jó a félhomály, amiben Apa még látja a betűket a könyvben (ha éppen nem fejből mesél), de a lányok a mese végére kellőképpen ellazulnak. Mindig letakartuk valamivel, de úgy nem volt valami esztétikus, így erre is varrtam huzatot - színes égőt nem akartam beletenni, nekem az már nagyon mű.
Ilyen volt:


Ilyen lett:



És ilyen a hangulata este:


Ezek sem kifejezetten műalkotások, de egyediek, nekünk szépek és otthonosabbá teszik a lakást.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése