2012. október 3., szerda

Ikeahack

Az egész úgy kezdődött, hogy volt egy nagy kinyitható konyhaasztalunk, amit nem lehetett kinyitni soha helyhiány miatt, meg ormótlan nagy volt amúgy is a pici helyhez képest. Így vettünk az IKEA-ban egy ilyen Björkudden néven futó asztalt:


Meg voltak ilyen székeink - szintén IKEA, a neve Ivar:


Sajnos erről sincs előtte képem, de még úgy, is hogy vettünk hozzá székpárnákat - hát elég semmitmondó volt az összkép. Ez volt egyébként az első antikolós művem - vagyis egy varródoboz, de az nagyon béna lett, így nem mutatom meg (a bénaság oka, hogy nem csiszoltam meg rendesen a felületet, így nem szívódott be az alap lazúr és nem lett szép a csiszolás után - illetve, hogy nem szedtem szét a dobozt és nem fértem hozzá rendesen az apró sarkokhoz! - ebből is lehet tanulni!). A már leírt módon (az etetőszéknél részleteztem) antikoltam hát ezeket a bútordarabokat, meg varrtam hozzá asztali futót és székpárnákat is. Így szerintem sokkal jobban néz ki:


Az asztal lapja nem olyan egyenletes, mert Janka segített csiszolni és itt-ott belekontárkodott, de szerintem mindenképp hangulatosabb és egyedibb, mint azelőtt volt!


Mindenkit csak biztatni tudok: az ilyen semmitmondó bútorokat alakítsátok a saját ízlésetekhez!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése