2012. október 2., kedd

Boldogság Apának - fessünk keréktárcsát!

Az egész ott kezdődött, hogy Apukánk végre belátta, hogy nem tud bicajjal járni hóban-fagyban, nekem meg kell az autó, hogy a gyerekeket oviba-bölcsibe hordjam. Amúgy valószínűleg az egyik kollégája döbbentette rá, hogy nem olyan élvezet télen biciklizni, mikor elmondta, hogy mindig időben kell indulni, hogy még óra előtt le tudja magáról olvasztani a jeget és a sarat. :-) Meg hát akinek két munkahelye van és szoros a beosztása annak ez kivitelezhetetlen lenne!
Szóval vettünk egy kis Twingo-t - mert nekem ez tetszett. :-) Szép kis autó, fekete színű, egy drágább bicikli árába került - persze közben kiderült, hogy valószínűleg rommá volt törve valaha, de azóta szerencsére egész jól összerakták. Jól nézett ki a kisautó, de hát a korából adódóan voltak rajta használati nyomok - az egyik ilyen volt, hogy iszonyú rozsdás volt a keréktárcsa, ami a mi Apánkat nagyon zavarta. Vett dísztárcsákat - Auchan gazdaságosat, de az sem elég sűrű ahhoz, hogy eltakarja a rozsdát - amúgy az autó maga talán nem rozsdásodik, de ez a része szörnyű volt.
Végül vettem a bátorságot, és vásároltam Auchan gazdaságos keréktárcsa festéket - tényleg erre a célra gyártják és elméletileg időjárás álló, bár ezt majd meglátjuk. Sajnos előtte képet nem csináltam, de az utána kép magáért beszél, szerintem jól néz ki! Kb. fél óra munka volt, és Apa közben büszkén figyelt a teraszajtóból. Kicsit megfolyt a festék - ami nem is igazán tudom, hogy hogy történt, mert spray kiszerelésről beszélünk, de ezt a szuper dísztárcsák eltakarják, így most tökéletes az összkép. És Apától is megkaptam a dicsérő szavakat, miszerint, ha nem találok majd munkát, elmehetek valami ilyesmi fizikai munkát végezni, ha mindhárom leánykánk kirepült. :-)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése