2012. október 13., szombat

A régi fa bőrönd új ruhája

Az egész úgy indult, hogy a kolléganőm ide költözött a szomszéd utcába és mikor átmentem megnézni, hogy hogy állnak a felújítással, megláttam a szemétdomb tetején két csúnya régi kopott fa bőröndöt, amit ők már kidobásra szántak. Természetesen nem tudtam otthagyni, ők meg örültek, hogy ennyivel kevesebb a szemét.
Sajnos szokásomhoz híven nincs előtte képem, de az utána megint magárét beszél. A bőrönd vissza lett csiszolva és mikor előtűnt a fa, szépen antikoltam a szokásos módon.

És íme a végeredmény:


Pont belefér a varrógépem, és Lilinek is jó kapaszkodó volt, mikor bútortól bútorig lépegetett.


Tanulság: mindenre, ami fából van, érdemes időt áldozni - az anyagi ráfordítás ez esetben is majdnem egyenlő a nullával.
(A másik bőröndön a laptopot tartjuk - élére állítva, pont jó kis asztalként funkcionál, csak nem látszik ki a kanapé mögül nagyon, így arról nem csináltam képet.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése