2012. július 31., kedd

Egyszerű, de nagyszerű hűtőmágnes

Természetesen ez sem saját ötlet, csak szintén neten találtam és gondoltam, hogy erre még én is képes vagyok - az ötlet fantasztikus és élőben is jól néz ki a mű.

Hozzávalók:



- dugók
- öntapadós mágnes lap
- olló
- sniccer

Folyamat: A dugót félbe vágjuk a sniccerrel, a hátuljára pedig ollóval kivágott öntapadós mágnes lapot ragasztunk. Elkészítési idő kb. 1,3perc/2db. :-)



Közben eszünk egy kis csokit - mert most a gyerekek alszanak és ezek az én pillanataim! :-)


Majd ez elkészült hűtőmágnessel gyermekünk fő műveit rögzíthetjük a konyha egyik legfrekventáltabb pontjára!


Stílusosan az olimpiára való tekintettel egy londoni taxis hűtőmágnes mellé tettem éppen. 

Egyébként így visszagondolva gyerekekkel is jó program lett volna - a darabolást anya csinálja, gyerek ragaszt és nagyon büszke, hogy csinált anyával hűtőmágnest! No de majd legközelebb. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése