2012. szeptember 3., hétfő

Egyedi baba

Nálunk mostanában állandó probléma, hogy Janka lányomnak ugyanolyan kell mindenből, mint a nővérének van - ez visszafelé is működik, csak mivel Zorka az idősebb, neki vannak "kreatívabb" ötletei. A veszekedést megelőzendő, Nana ugyanolyan babákat vett nekik szülinapjukra - gondolom hamarosan Lilinek is kell egy UGYANOLYAN baba, mert már most is megy a hiszti, ha a nagyok a babákkal játszanak, és természetesen másikat - ami nem UGYANOLYAN, nehezen fogad el. Szóval a babák csak a ruhájukról voltak megkülönböztethetők, de ahogy azt minden lányos anyuka már tapasztalhatta, a 2-4 éves korú kislányok babái előszeretettel múlatják az időt ruha nélkül. Nos ebben a formában a Panni és Rózi nevekre hallgató babákat még a saját anyukáik sem tudták megkülönböztetni egymástól - és jött a vita, mindig mindenkinek a közelebb eső kellett.
Így nézett ki Rózi és Panni eddig:


Sokat töprengtem, hogy hogy kellene esztétikusan megoldani a problémát - anyukám amúgy már megoldotta annyival, hogy Panni nyakára rajzolt egy zöld pöttyöt. Nekem ez viszont nem volt elég - a meztelen babák bénán mutattak, mikor sétálni és bicajozni jöttek, meg a zöld pötty sem volt eléggé szembetűnő - percekig keresgéltem, hogy most akkor van-e pötty, vagy nincs. Ekkor jött az ötlet. Festek rájuk ruhát. Nem egy műalkotás és így utólag rájöttem, hogy akár az "anyukák" maguk is segíthettek volna, és még nagyobb lett volna az elégedettség, de megcsináltam alvásidőben - kb. 20 perc alatt - és így maradt a boldogság, hogy Anya mekkorát alkotott.
Vettem textilfestéket, rájuk írtam a neveket - még jelekkel is elláttam őket (Zorka tulipán, Janka cseresznye), hogy a még analfabéta "anyukáknak" is egyértelmű legyen, és kipöttyözetem Rózit pirosra, Pannit meg lilára - így messziről látszik, hogy ki-kicsoda. A textilfestéket amúgy bele kellene vasalni száradás után az anyagba, de mivel ezt itt nem tehettem, jól meghajszárítóztam.
Így néz most ki Rózi és Panni:


Hát nem édesek az én kisunokáim????? :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése