2012. július 15., vasárnap

Hercegnő sátor házilag

Két nagyobb lánykám imád sátrat építeni, belebújnak és hosszasan játsszák, hogy ők a kastély királylányai. Ezek a tákolmányok azonban nem tartanak sokáig, Janka lányom feláll bennük és összedől. Így gondoltam az lesz a legjobb, ha én készítek nekik valamiféle "mobil-kastélyt". Az elkészítés lépéseit nem gondolom, hogy le kellene írnom, talán csak annyit, hogy én hulla-hopp karikára rögzítettem az egészet, amit előzőleg egy helyen elvágtam, hogy fel lehessen húzni rá az anyagot, illetve egy jó tanács - mivel a sátor-kastély mobil, tehát akárhova felakasztható, az akasztót javaslom valami rugalmas anyagból készíteni - akár gumiból, mert így ha a gyerek belekapaszkodik bármelyik alkatrészbe, az nem szakad szét azonnal. :-)
És íme a képek:
Az oldalán ablak is van, és a bejáratot félre lehet kötni, hogy ki lehessen szellőztetni a palotát. Az aljába varrtam egy párnát, hogy ha véletlen hideg a padló, ne fázzanak fel a kis királylányok. Így a párna másra is használható, szoktak rajta babák aludni, de mesenézésnél is lehet rajta fetrengeni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése