2012. július 25., szerda

Bábszínház projekt

Két nagyobb lánykám imádja, ha Apa mesél nekik fejből este. Ezt szokták még tarkítani azzal is, hogy előkerülnek a bábok - ha Apának jó napja van. Régóta gondolkodtam, hogy kellene egy bábszínház, és a neten találtam is egy ötletet (sajnos már nem tudom, hogy hol - de gondoltam ide írom, hogy ez sem az én saját ötletem sajnos, csak megvalósítottam amolyan kétbalkezes módra). A végeredmény nem is olyan rossz, a lányok imádják, még Apa is jól szórakozik vele.

Hozzávalók:
- vitrage rúd
- nálunk 1m egy színű anyag az alaphoz
- 50cm mintás anyag az ablakhoz és a színházi függönyhöz
- 50cm szalag a függöny felvonhatóvá tételéhez

A folyamatot nem hiszem, hogy le kellene írnom, mert elég egyszerű, szerintem csak az ötlet a fantasztikus!

Beszéljenek hát a képek!


Készítettem díszletnek egy fát - erre a célra kiválóan megfelelt az IKEA-s fa mintás anyag, csak kivágtam két fát, összevarrtam, kitömtem - egy kastélyt és egy barlangot maradék anyagokból és egy kis vattából - csak hogy 3D-s legyen a mozi.

A színház hátuljára varrtam egy sima műanyag orsót, ami a varrógépbe kell, erre lehet felakasztani a függöny masniját, ami így egy mozdulattal le tud gördülni, ha vége az előadásnak, illetve a műsor alatt ide akasztjuk a fát - mint sűrű, sötét erdő, a kastélyt, a barlangot, vagy egyéb más díszletet - a többit meg a gyerekek fantáziájára bízzuk. 

És a végeredmény:


Zorka előadásában: A királylány és a király a sűrű sötét erdőben. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése