2012. december 11., kedd

Antik hintaló projekt

Már régóta szerettem volna a lányoknak (azt hiszem már több bejegyzés is kezdődik így, de még fog is, mert annyi mindent szeretnék) hintalovat. A nagyok már valamelyest kinőttek belőle, de Lilinek teljesen aktuális, már bele tud ülni egyedül és imád hintázni a hintaszékben is - csak volt már, hogy onnan kiesett, így az azért nem biztonságos neki.
Szóval vettem egy 100 éves hintalovat a Vaterán 2300ft-ért. Az állapota.... hát szerkezetileg stabil, de kopott, foltos, szóval nem volt valami szép. Így nézett ki:



Lecsiszoltam hát a szuper gépemmel, majd lefestettem a szokásos IKEA fehér páccal. Ezután már így nézett ki:


Varrtam bele egy kis párnát közben, hogy kényelmes is legyen benne ülni, amit tépőzárral rögzítettem bele - öntapadósat vettem, aminek az egyik oldalát a fához ragasztottam, másik oldalát a párnára varrtam.
Eközben jött a képbe, az én Anita sógornőm, aki visszafestette a lovacska arcát és sörényét, a nyerget és a patákat - erre én nem vállalkoztam, mert ez azért nekem már művészet. :-)

Iyen lett a végeredmény:






Vettem hozzá egy bőr szíjat is, az a kantár. Remélem sikere lesz!

1 megjegyzés:

  1. Szia mennyiért készítesz ilyet ha vennék tőled? Van rá lehetőség?
    szeszi223@gmail.com

    VálaszTörlés