2012. december 17., hétfő

DIY fürdős játék fillérekből

Az ötlet végre saját, csak egy kis inspiráció kellett hozzá. A lányok tavaly karácsonyra kaptak egy fürdős építő játékot - amit egyébként szintén ajánlok mindenkinek, mert nagyon jópofa, ITT megvásárolható - és egy pár hete Zorkám rájött, hogy ha bevizezi a kockákat, azok feltapadnak a csempére és így gyakorlatilag egy fali képet lehet készíteni a fürdőkádban. A kép részeit természetesen egy mozdulattal, nyom nélkül el lehet távolítani a csempéről, amúgy maguktól is leesnek pár óra elteltével, ha teljesen megszáradnak. Mióta Zorka kitalálta ezt az új játékot, megy a veszekedés a kádban, hogy kinek mennyi kocka jut. No innen jött az ötlet. Kipróbáltam és működik ez dekorgumival is! Szuper! Vettem pár ív, különböző színű dekorgumit, meg Hobbi kontúrfestéket a dekoráláshoz. A dekorgumiból kivágtam betűket, hogy ki tudják rakni a nevüket a csajok, és vágtam ki királylányokat, királyfikat, fákat, várat, sárkányt, lovat, hogy akár egy mesét is el lehessen játszani. Gyorsan csináltam az unokaöcséimnek is neveket és pár kisautót fákkal, meg stop táblákkal, így csak lett nekik is filléres, de saját készítésű karácsonyi ajándék, amit ráadásul szerintem még élvezni is fognak. És íme a képek:




Hát igen, a festés hagy némi kívánnivalót maga után (nem tudom miért, de én és a festék olyan, de olyan távol állunk egymástól - kivéve, ha bútorról van szó és nem dekorálásról), de tőlem ennyi telik, és a célnak így is megfelel! :-)
Zorka szerint meg amúgy is gyönyörűen rajzolok - bár ezt nem fogja tudni, hogy én csináltam - de majdnem úgy, mint AZ ANITA. :-)

Egyébként sok mindenre jó még a dekorgumi. Én például betűnyomdát készítettem még belőle - kivágtam belőle betűket és parafadugóra ragasztottam őket, hogy a kezem ne legyen tiszta tinta. Ezzel nyomtattam rá az ajándékokra a neveket, így sima drapp csomagolópapírral és piros-fehér madzaggal tettem egyedivé idén a csomagokat! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése