2012. szeptember 8., szombat

Ovis zsák Jankának

Mikor Zorka oviba ment, Gabival varrattam az ovis zsákot, meg az ágyneműt - a meskán találtam rá, és fantasztikus dolgokat csinál, blogjának linkje megtalálható jobb oldalt. Akkor még nem volt varrógépem, és álmomban sem gondoltam volna, hogy egyszer én is tudok majd hasonlót varrni - csak hasonlót.
Szóval most, hogy Jankám bölcsibe megy, de ovis zsákot kérnek oda is, gondoltam megpróbálkozok vele. Cseresznye lesz a jele, és sokat agyaltam, hogy hogy tegyem ezt rá, de végül a 3D-s megoldás mellett döntöttem - a nevét pedig dekorgumival "írtam" rá.
Szerintem nem lett rossz és egy lendülettel varrtam neki ágynemű huzatot is, a bölcsiben kért méretben.
Azért ha komolyabb varrós projekt lesz szükséges, biztos megkeresem Gabit, de most nagyon elégedett vagyok magammal is! :-)


A szett


A zsák


A takaró és párnahuzat - a takarón 3D cseresznye a megkötő - így nem kellett gomb rá - a párna sarkában pedig egy mini J betű díszeleg

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése